HTML

Úgy gondolom

HM, ha néha rám jön a megjegyzés, hát kiírom, bármivel, bárkivel kapcsolatban.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Iq teszt

2011.03.07. 20:20 vornia

höhöhö...

 

Elvégeztem a nagy VV4 tesztet..Hát bár szerintem elég béna voltam, és sokszor csak hasra ütve klikkeltem így is 105 lett (nem,nem vagyok különösebben mázlista típus)..

 

TYŰŰŰ ezek szerint ott bent az élmezőnyben végeztem volna.

Teljesen magasztos érzelmek kerítettek most hatalmukba.

Na megyek, egy sört megérdemlek ezek után.. 

Ja, hát nem is szeretem a sört..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ugygondolom.blog.hu/api/trackback/id/tr952719667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása